With the taste of the poison paradise

 

sitter just nu med hårinpackning i håret och har gjort det de senaste 2 timmarna typ :) Håret blir så mjukt, lent och härligt! Man ska ha i hårinpackingen ganska länge tycker jag, gärna över natten då ger det bäst resultat :) sitter också och dricker Liptons hallon te som är riktigt nääjs :)
Bilden är på mig från tyo två helger sen när jag och Sandra drack lite och hade det allmänt trevligt!

 

(btw, fan vad jag använder ordet "trevligt" ... hmm.. får hitta på nåt annat ord typ... angenämt? njä, tror jag håller mig till trevligt)


Kommentarer
Postat av: sandra

Du är så fin min vän <3

2011-01-22 @ 15:26:16

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0