white light moment

Sitter här i soffan, nyduschad med mitt te och försöker att hålla ögonen öppna. Är så sjukt trött...tycker dock att jag skriver det i varje inlägg men så är det. Aja, ska iaf dricka upp mitt te sen göra lit fix och sen soova! Börjar klockan 06.00 imorrn så kan ju vara skönt att vara lite utvilad iaf! :)

Har iallafall varit och gymmat med Frida och det va fint som fan! Vi körde kondition och ben idag så nu kan ajg väl förmodligen inte gå imorrn, men det är ett senare problem.

Förresten har jag hört den här låten ett tag. Riktigt bra men visste inte förrän för inte så länge sen att det va Tove Styrke från förra (?) årets IDOL som sjunger den :) Riktigt bra faktiskt!

Tove Styrke - White light moment


Kommentarer
Postat av: Alexandra

skönt med ett gympass :)

2011-01-11 @ 22:27:33
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0