skyldig en förklaring, huh?

Jag känner en liten skvätt av skuld måste jag ju faktiskt erkänna. Har snart inte bloggat på en vecka. Varför? Jo, för jag är dödssjuk...skulle jag kalla det iaf. Förkyld så jag håller på att bli galen. Dock jobbar jag på om dagarna ändå. Barnen är så snoriga själva så det ligger ju i luften hela tiden, suck! Men men, hoppas på att bli frisk till helgen iallafall så man kan börja träna igen och såna krejjer :)

Ska verkligen försöka att blogga på nu igen. Men ajg har verkligen inte pallat hålla på att skriva massa rappakalja liksom. Men nu ska jag skärpa mig! Ohja!

 

Bild på mig häromdagen när jag och Sandra drog till Västerås och kika runt. Jag är inlindad i min älskade stooora halsduk :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0