saknad ♥

Tjolahopp.

Slutade 16.00 idag. Drog hem och gick ut med min lilla Rocky plutt och nu sitter jag här framför datorn och dricker te :) Wonderbart. Ska alldeles snart iväg och gymma med Frida. Det ska bli sååå sjukt skönt att få svettas lite. Sist (första träningen efter juluppehållet) så höll jag på att svimma när jag klev av löpbandet efter 30 min uppförsbacke. Denna gång SKA jag svimma, men först ska jag spy. Haha! Vilka mål :)


Men dra ballen i gruset va trött jag är. Ikväll får det bli en tidig kväll. Jo, men så får det bli.


 

Jag och min älskade mormor spelar nåt spel för måååånga år sen :) Kommer faktiskt ihåg det här och det är kul för det är faktiskt inte mycket jag kommer ihåg. Tror seriöst att det är nå fel på mitt minne.

Saknar iaf min kära mormor nåt så otroligt mycket. Min morfar också men har inget kort på honom i datorn :( Ni fattas oss älskade mormor och morfar, men vi ses igen ♥


Kommentarer
Postat av: T H I L D A ♥ - HTTP://THILDAS.SE/

Jättefin blogg, Verkligen!

Några planer för helgen ännu? :)

Kram!♥

2011-01-11 @ 17:55:18
URL: http://Thildas.se/
Postat av: sarah

fin bild =) alt bra med dig =)

2011-01-12 @ 17:03:56
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0