resten av dagen

Nej men hallå!

Har ni haft en bra dag hittills? Min har varit heelt okej. Dock är jag otroligt trött så orkar inte ta mig till gymmet idag + att Frida inte kunde så då blir man lite extra opepp. Därför tänkte jag att jag kunde köra lite zumba här hemma! Det är alltid roligt! Så det blir hemmaträning idag och gym imorrn :)

Skulle vilja dra ut med Rocky och hitta på nåt men för det första är det kolsvart ute och för det andra är jag som sagt helt sluuut! Men tycker synd om honom på samma gång. Jag kan liksom inte slappna av förrän han är trött eller slutkörd :) mår jag bra!

 

Saknar sommaren! ♥



Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha ja, man gör ju det :)

men jag tycker att den är fin iaf :D

va göru? :D

2011-01-10 @ 17:28:25
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0