nattbloggning

Heey wzup strangers?

Nu har jag varit sådär jättedålig på att blogga igen. Men jag har liksom inte ens öppnat datorn så då blir det lätt att man hoppar över det :( Men jag kan ju lova att så fort blogg.se appen blir tillgänglig så kommer jag bombardera bloggen min med inlägg, ohyes!

Idag har jag umgåtts med min fru Sandra heeela långa dagen typ. Vi va ute och pulsa i skogen med Rocky på förmiddagen sen har vi lagat mat och kollat på film. Tänkte ge er en hiss film och en diss film. Vi såg på dissen igår och hissen idag :)

THE DISS - HÅRDA BUD
Riktigt kass film. Skulle inte ens kalla det film. Vet absolut inte vad Jessica Alba och de andra halvt kända skådespelarna tänkte när dom tackade ja till att vara med i den. Hahaa!




THE HISS - IT'S A BOY-GIRL THING

Riktigt rolig och mysig film att titta på :) Tänk er själva om detta skulle hända er ;)


Kommentarer
Postat av: Ida Korte

Tack för tipset! :)

2011-01-05 @ 08:46:55
URL: http://startingover.webblog.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0