Hej 2011

Hej alla barn!

Nu är det nytt år och alltså mitt första inlägg detta året. Jag hade ett litet blogguppehåll under nyåret nu som ni kanske märkte :) Men nu är jag på G igen! Mitt nyår var riktigt trevligt och firades med bekanta. Dock saknande jag mina närmare vänner och familj men hade som sagt riktigt trevligt. Mycket mycket trevligare än vad jag hade trott. Trodde nästan att man skulle få fira in det nya året i soffan :/

Just nu har jag precis duschat och sitter i soffan med laptopen i knäet och teet på bordet :) Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från mitt nyår.

 

Jag

 

Jocke, Elin och Ida

 

Ida

 

ÖLspel :)

 

Daniel o Tisse

 

Elin o Ida

 

Hmm...jag

 

Tolvslaget :)

 

jag i egen hög person




Kommentarer
Postat av: Ida Korte

Lugn, skön och trevligt nyårsfirande. Synd att jag blev så dålig bara :( Annars hade jag jätte trevligt! Kul att du och lövis kom :)

2011-01-04 @ 17:29:13
URL: http://startingover.webblog.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0