Even angels have their wicked schemes

Nej men hej mina fina läsare! Är ni här idag igen? Coolt!

Vad har jag gjort idag? Idag har jag jobbat till fyra sen har jag typ inte gjort nånting. Bara degat hemma och varit extra slö. Har iaf nyss lagat mat, spaghetti och köttfärssås så nu är jag även proppmätt. Tänkte kanske ta en liten dusch och vänta på att maten har smält så jag får plats med lite ballerina kladdkaka därinne.

Känner mig extra tjock bör jag även tillägga MEN jag börjar även bli frisk så snart är det träning träning träning som gäller! Alltså jag lovar och svär! Det här kommer nästan bli en träningsblogg! ;) För träna är typ det enda jag kommer göra (förutom jobb) så därför är det typ det enda ni kommer få läsa om, men vad gör de om hundra år va?

 

Puss då!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0