Kreta inatt

Sitter på jobbet och har tagit mig en snabb rast för mitt huvud dunkar. Är ju inte riktigt frisk än och det märker jag verkligen när jag anstränger mig här på jobbet. Huvva!

Längtar så mycket tills inatt då vi far till Arlanda! Flyget går 07.20 imorgonbitti :) Ska bli så jävla underbart! Dock så skulle jag på en väns dop men vi kommer hem samma dag som dopet så vi hinner inte dit och det känns förjävligt! Men det kändes bara som att vi var tvungna att åka på den här resan...

Kommer att bo hos min kompis Jossan och hennes karl uppe i bergen och jag har sett bilder och det är grymt fint!

Aja, nu har jag faktiskt ett jobb att sköta. Men vi hörs på lunchen ;)





LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: sanna :3

sv; dagen har nyss börjat så, den har funkat hitills, bara fått halvont i övredelen av ryggen, och nacken .__.'

2010-09-04 @ 11:00:55
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Bäst på Kreta är här hos mig...



K

2010-09-04 @ 18:45:05
URL: http://galenigrekland.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0