Weight pulling

Jag har seriöst börjat fundera på om jag ska börja lite lätt med weight pulling med Rocky. Det är ju ett grymt sätt för dom att bli av med överskottsenergi och eventuella frustrationer. Nu har jag ju inte tänkt att köra på elitnivå med honom utan bara amatörmässigt. Lite däck uppför backar typ. Men först sen såklart om han ens tycker det är roligt :)

Har kollat lite efter WP-selar och det är inga billiga grejer så man vill ju helst köpa begagnat först, men vi får se :)

 

Den här selen tycker jag är grymt snygg :)

 

Finns fler snygga på den HÄR sidan.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

det där måste ju vara riktigt bra för jycken! fatta vad gott dom ska sova sen ;)

2010-10-06 @ 14:46:44
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sania

Sånt hade Indra, hon älskade att ha de på sig och dra däck. Jag tycker att du ska prova.

2010-10-06 @ 17:15:49

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0