Hej hej hemskt mycket hej

Lång dag igår. Först cyklade jag med Rocky sen bar det av till Arlanda för min svärmor skulle flyga till Nordnorge (som om det inte är nog kallt här liksom). Jag och Emma skjutsade dit henne och på vägen hem stannade vi till först hos hennes kusin utanför Västerås sen i Sundbo :)

När vi kom hem blev det tvmys hos mig. Jag, Emma och Sandra ♥

Snart ska jag åka ut till Sundbo och zumba med Jenny :) Det ska bli riktigt skoj!

 

Rocky när jag cyklade med honom igår

 

 

Jennys bebbe Elias som för övrigt är världens sötaste lilla kille


Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej! :D förlåt så mycket att jag inte svarat på din kommentar än! men nu är jag tillbaka igen !:D puss

2010-10-27 @ 20:04:47
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

naw vad söta :D

2010-10-28 @ 10:49:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0