Good morning sunshines

Gick upp för inte allt för länge sen. Ska snart städa för Emmas mamma kommer på besök från Stockholm idag och blir kvar tills imorrn. Så det blir fullt hus här hemma :) I like it!

Sitter just nu och kollar på Top Model 7, riktigt bra program btw :) Skulle faktiskt vara riktigt roligt att vara modell, och då snackar jag inte slitz, utan en riktig som får göra massa coola posér och bilder som dom på Top Model :)

 

Bild på mig tagen nyss. Osminkad och jävlig i Emmas (min *host*) mjukisdress :)

 

Ser förövrigt ut som en uppstoppad korv, men det gör inget.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gillar tröjan, den värkar supergosig!:)

2010-10-07 @ 15:59:56
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0