3 saker ni kanske inte visste om mig

  1. Mitt hår är väldigt lockigt naturligt! Eller man kan säga att det har olika skepnader. En skepnad när jag fönat det, en när det har självtorkat, en när jag sovit med blött hår (det vill ni inte se).


 

2. Jag sover med en Nalle. Jämt. (när jag sover hemma vill säga). Jag och min vän Becka va under fjortistiden på en hel del kryssningar. Typ 1 gång i månaden, minst. Då en gång såg vi nallarna på Tax freen och såklart snodde vi dom. Hmm, moget. Men det gjorde vi och det ångrar jag inte idag. Nallen (som han heter) sover med mig jämt. Haha ♥

Visst är han väl vacker? Haha. Men Becka har tagit av tröjan på sin Nalle. Men då tycker jag han ser så naken ut :)

3. Jag tycker inte om några som helst grönsaker, ingen frukt (förutom banan). Det är helt sjukt och något jag jobbar med. Haha, vill ju äta lite nyttigt men kräks så fort jag äter nå "grönt". Men så småningom ska väl även jag växa upp.


Kommentarer
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Gud va snyggt hå du får efter det torkat själv, mitt hår är oxå helt lockigt efter dusch! :)

Hoppas du får en goo lördag :)

2010-11-13 @ 11:26:47
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0