strul

Satt och kollade på Kenza & Tyra show men del 2 va de strul med så den skulle komma upp om en timme, skrev Kenza för en timme sen så väntar på att den ska komma upp och när jag kollat klart på den så blir det sängen :) Ska ju upp och jobba imorgon ;)

Måste återigen bara förklara för er att jag tycker både Kenza och Tyra är så otroligt roliga. Att umgås med dom en hel dag skulle fan va underbart! Man skulle nog förlänga livet med åtminstone 2 år så mycket som man skulle skratta :) ♥

Har ni tex sett när dom gör reklam för Halebop, ni vet den där, "Halebop, aha, halebop, aha halebop" haha, så jävla rolig! Kollar ni på showen så ser ni den. Hittade den inte nån annanstans :(




Kommentarer
Postat av: Felicia - Inte som alla andra!

tur att det inte är bara jag som bunkrar upp framför Kenza och Tyra show!

2010-11-12 @ 10:37:17
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0