iphone 4

Imorgon kan den vara min! Guu va jag längtar! Men hittar jag inget bra abonnemang så blir det ju heller inget så därför kanske jag inte ska vara alltför glad för då kommer jag bli extra besviken om jag inte hittar på nå bra.

Vill helst ha en vit, men har hört att den inte har kommit ut än utan ska komma i vår istället fast den skulle ha kommit tidigare. Aja, spelar egentligen inte så stor roll, bara jag får en så kan jag blogga massor vart jag än är :D fintsomfan. (då kanske min vän Jenny blir glad också för hon klagar på att jag inte bloggar tillräckligt även fast jag kanske har skrivit 7-8 inlägg på en dag. Nej då, här ska det vara minst 20 inlägg på en dag för att hon ska vara lite tillfredsställd iaf ♥)

 

 

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0