IDOL 2010

Ja va ska man säg.

Vet faktiskt inte alls vem jag håller på. Tycker dock Minnah är ganska skön, Jay har grym röst. Hon den blonda (namn?) är väl bra, men är inte ett stort fan av finnsvenska så hon går bort. Även om hon inte sjunger på finnsvenska så är det irriterande. Öhm...ja dom andra är väl också bra...ni ser...jag vet inte vem jag tycker är bäst!


Ska faktiskt snart gå och lägga mig, är sjukt trött och har faktiskt jobbat idag...då blir man trött. Imorrn drar jag nog ut till Sundbo och hänger med min älskade vän m familj där ute om hon inte misstycker men det är klart hon inte gör, hon älskar ju mig lika mkt ;)




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0