Äntligen icke-rökare

Den rubriken har två betydelser i det här inlägget :)

  1. Jag har slutat röka!
  2. Det finns en magisk bok som hjälper folk att sluta röka
Jag har inte rökt på 5 dagar nu och känner mig inte ens sugen. Kanske lite, men inte alls så sugen att jag vill tända en cigg, no no! Känner mig redan mycket piggare och fräschare nu. Cigaretter luktar äckligt och dom gör så man blir ful och sjuk!

Det finns faktiskt en bok som heter "Äntligen icke-rökare! - det enkla sättet att sluta" och den ska ha hjälpt otrolig många att fimpa för gott! Du kan köpa pocketboken på CDON.com för 49:-. Jag vet själv inte om den funkar för jag slutade bara av ren vilja men har hört att den ska ha en riktigt bra effekt. Inga konstigheter alls.

"Det här är en metod som funkar för resten av livet. * Utan skrämseltaktik och avskräckande bilder * Utan krav på viljestyrka * Utan viktökning * Utan oro för abstinens * Utan känsla av försakelse * Utan hjälpmedel och mediciner * Bara 100% naturligt Bli en lycklig icke-rökare! Ta första steget nu. Fortsätt att röka precis som vanligt medan du läser boken. Läs med ett öppet sinne. Läs allt. "Äntligen icke-rökare" ger dig lust att sluta. Och det är lätt. Miljoner människor har gjort det och vet att "Äntligen icke-rökare" fungerar. Såld i över 10 miljoner exemplar!"

Kopierat från adlibris.se:

  • Otroligt!!

    Jag fattar inte (och ingen annan i min närhet heller) hur lätt det var att sluta röka efter 20 års beroende... Jag vaknade en morgon och ville helt enkelt inte röka längre. Trodde inte själv att jag hade slutat men efter 3 veckor så fick jag inse att det faktiskt var så att jag nog verkligen HADE slutat! KÖP BOKEN!!! Eller ge bort en till någon du bryr dig om..!

    av Åsa, 2005-12-015
  • Fantastisk bok!!


    Jag hade försökt sluta röka säkert 10 ggr med olika viljestyrkemetoder innan jag hittade denna bok. Boken fungerade bättre än jag kunnat föreställa mig. När jag läst ut den hade hela mitt tänkande kring rökningen förändrats, jag kände mig fri från den hjärntvätt som fått mig att tro att jag behövde cigaretter, och det blev bara LÄTT och glädjefyllt att sluta röka. Nu har jag varit helt fri från alla former av nikotin sedan sept -03, och det känns helt underbart!
    Har också flera vänner som slutat med hjälp av boken.

    av Susanna, 2005-06-30

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- nämen grattis!

2010-11-14 @ 16:49:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: mathilda

sv: okej :)

idag har jag varit hemma och slappat, firat pappa lite och så ^^

2010-11-14 @ 16:59:14
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey :) Allt bra denna sjukt kalla söndag då?? :D några planer för veckan?? :D

2010-11-14 @ 16:59:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jara allt e najs ;)

2010-11-14 @ 17:01:41
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?

- totti? nämen gud vad kul !

2010-11-14 @ 17:53:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0