Vart tog våren vägen?

Va va va??

Igår var det riktigt varmt och skönt ute och snön rann ner som vatten i brunnarna...idag...ja, inte lika fint. Det snöar som fan. Snön yr kring hur som helst och den torra fina asfalten som jag var så glad över är nu ett minne blott...

BLÄ! Vad ska man då göra en dag som denna? Jag hade velat ta en långpromenad om det hade varit lika fint som igår...men nej...blir en-sitta-inne-hela-dagen-lång-dag. Synd att man har en hund som måste ut bara :/

 

Såhär ser det ut ungefär. Det snöar inte riiiktigt lika mycket men...ni fattar principen.


Kommentarer
Postat av: ewelina

hej jag heter snö, hela sverige vill att jag ska dö

2010-03-24 @ 03:17:21
URL: http://ewelinali.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0