Pics from the fiesta

Öhm, Godmorgon?

Näe, inte riktigt kanske. Usch, kan ju säga att jag inte mått nå vidare bra idag. Kanske för att jag inte druckit på så länge. Nu mår jag iallafall bra. Skulle egentligen ha gått på Zumba fitness med instruktör idag med min svärmor men hon orkade inte så det blev inget :( Hade ju faktiskt vart skitkul!

Aja här kommer iallafall nån bild från igår. Det var ju bara jag och Emma som förfestade så det var inget stort, sen kom det några till, men det var trevligt iallafall :)

Emma ♥

 

Jag

 

 

 

 

Haha snygg man är ;) Puss!

 

 

Denna bilden får avsluta kvällen...

 

 

Nu blir det godis, film och mys!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0