Kladdkaka + Voddler

Hellu..

Har precis tryckt i mig lite kladdkaka och ångesten smyger sig på. Usch...man ska verkligen ALDRIG handla när man är hungrig, rule nr 1 liksom. Då är man sugen på så mycket och det blir då lätt att man köper massa godis och sånt som man inte ens vill ha sen, men jag är ju så att bara för att jag vet att jag har det hemma så måste jag äta :( Houston, i've got a problem here.

 

Mmmm, mums iallafall.

 

Tänkte ta och lägga upp några bilder och visa hur det kan se ut när jag slappar lite efter en lång arbetsdag :) Det blir ett varmt bubbelbad, med tända ljus, grönt te och voddler. För er som inte vet vad voddler är kan klicka här så kommer ni till deras hemsida. Man kan ladda hem det och sedan se massa olika filmer. Ganska liknande Spotify kan man säga, fast med film :)

 

Voddler på datan, som ni ser så finns det lite filmer, och det här är inte ens en bråkdel. Längst upp på datan kan ni se att det står Genre och där kan man välja, ja, vilken genre man vill ha och det finns massa filmer i varje kategori. Om ni har hyrt film på Ica eller når nångång så har dom ju datorer typ som man väljer film på, det är typ precis lika princip :)

 

Efter en kall arbetsdag är detta den bästa medicinen!

 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0