Hittade en muräna i snön?

Haha idag när jag jobbade gick jag ut på en långpromenad med labradorerna Frida och Lisa. Hel plötsligt ser jag en kasse som ligger i snön (eller Frida såg den först) med en jättelik jävla fisk i! (Alltså, den var död) Säkert en gädda men jag tycker då fan att den liknar en muräna. Ueew!

Alltså, varför har man slängt den där för? Ska man fiska upp fiskjäveln så kan man väl iallafall käka upp den eller nå, helt onödigt att bara lägga han där i snön..stackarn...



 

 

 

EUW? It's huge!

 

 

Här är en bild på en riktig muräna:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara så att du vet så är det en helt vanlig gädda som ni har hittat. Love you! Mamma!

2010-01-21 @ 22:29:35

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0