Film i badet ?

Sitter och fryser här hemma i soffan så tänkte om jag skulle köra på en favorit i repris och ta in laptopen på toa och slå på en film när jag ligger i badet. Så jävla skönt, men snacka om att man är skrynklig när man är klar :)

Idag gick jag en promenix i skogen igen, dock bara ca en timme idag, men skönt ändå. Jossan har ju flyttat till Sthlm nu så jag kunde ju inte gå med henne :( Men hon gick också på promenad där borta så ringde hon mig så vi gick och pratade med varandra samtidigt. Haha, vi klarar oss inte utan varandra...BUHUUUU. Dock pratade vi inte en timme...utan två! :)

Nääe, dags för bad.




Tänk om man kunde få ligga såhär istället...
Turkiet, Alanya -09


Kommentarer
Postat av: amanda

kolla på film i badet låter härligt (:

2010-01-12 @ 15:57:17
URL: http://amandakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! :D Tack så mycket, vad roligt :)



Kram

2010-01-12 @ 19:26:59
URL: http://linaohman.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0