We are the world!

Okej, nu börjar det kännas tjatigt med den här videon, men, måste bara lägga upp den även jag :) Såg den nyss och ryste. Personligen tycker jag originalet är bäst, såklart, men den här är fan riktigt bra den också. Den är lite modernare. Massa asbra artister plus att dom lägger in lite rap också, det gillas :)

"Miley Cyrus, Keri Hilson, Justin Bieber, Toni Braxton, Usher, Pink, Jamie Foxx, Celine Dion, Jennifer Hudson, Janet Jackson, Lil Wayne, Fergie, Akon, Kanye West, Snoop Dogg & Nicole Schwerzinger är bara några av alla världskända artister som ställt upp på att spela in en ny version av Michael Jackson och Lionel Richies låt “We are the world” för katastrofen i Haiti."



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0