Torsdag - Snart helg

Heeeej bloggen!

Hur e läget ba, äru fräääsch eller? Haha, Torkel i knipa, Torkel i knipa ♥

Aja, har precis kommit hem från jobbet och tänkte ta och hälsa på min käre mor snart. Sen blir det en fetingdusch för jag tror verkligen jag är flottigast i stan just nu...känns som de iallafall.


Imorgon bär det av till Stockholm. Tack och lov så köpte jag ingen tågbiljett för nu blev det såpass bra så att Sandra som också ska till Jossan i Sumpan åker en omväg (en jävla omväg, hon bor i Örebro) förbi här i Fagersta och hämtar upp mig och en annan som ska med. Wohuhuhuu. Skönt!

Ikväll blir det även en tidig kväll...typ klockan 20.00...ska jag sova. Är så jävla trött hela tiden och igår så hängde jag med Ewe så det blev inte mycket till ro...höhö ♥

Men guu va ja snackar massa trökigt skit.

Hörs sen om jag har nå roligare på hjärtat.





S A N D R A



J O S E F I N E

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0