Resultat av hårfärgningen

Gooooddagens!

Kom hem från jobbet för ett tag sen och ska nog ta mig en powernap deluxe snart :) Färgade ju håret igår och blev väldigt nöjd. Dock blev det inte riiiktigt som jag ville ha det, hade velat haft lite rödare ändå, men nöjd, det blev jag!

Sitter och smuttar på en till naturdiet, haha. Jag tror verkligen på allvar att jag ska bli smal då. Öhm, nej, faktiskt inte. Men hade en i kylen så tyckte inte att det skulle gå till spillo....


Såhär ser håret ut typ, man ser inte så jättebra men ändå...




Kommentarer
Postat av: Helena

Skitsnyggt ju! :D

2010-02-19 @ 14:57:43
Postat av: Ida

Det blev jätte fint ! härlig färg.

Och naturdiet är faktiskt ganska gott ;P Passar bra när man inte orkar laga mat eller mellanmål.

2010-02-19 @ 17:30:16
URL: http://misskorte.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0