Mysdresser a la Norge

Kolla in dom här mysdresserna alltså! Dom är så sjukt mysiga och coola! Det är en norsk kille som har "uppfunnit" dom :) Dom är ganska dyra dock men klart värt pengarna! Finns i massa olika färger :)

Min karl har en, den ljusblåa här på bilden :) Hela hans brors familj har också en varsin. Hans brorsdöttrar är jättesöta med sina dresser på sig :) Dessa dresser på bilden är från två olika märken. Onepiece och Slakkline.





Haha, jag med Daniels dress på mig. Den är liiiiiite för stor va?! :)


Här är Daniel, Vilde och Ida med deras mysdresser. Detta var när vi firade jul i Harstad, Norge det här året :)

Kommentarer
Postat av: Issabelleb

sv - man vill ändra så mycket helatiden haha , finns ju massa olika snygga hårfärger och frisyrer ;)

2010-02-02 @ 17:42:23
URL: http://issabelleb.blogg.se/
Postat av: Frida Femling

Åååh så sköna :)

2010-02-02 @ 21:01:25
URL: http://bitoffrida.blogg.se/smycken

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0