Goodmoooorning

God morgon...

Är hemma från jobbet idag för att jag är sjuk...usch...det är lite bättre iallafall, kunde sova längre än till 09.00 så det var ju bra. Men imorrn tänker jag jobba iallafall, hur jag än mår...det är ju inte precis så att jag har råd att vara hemma...

Idag blir det att ta det jävligt lugnt här hemma, är sjujävla sugen på kladdkaka...hmm, jag tycker faktiskt att jag ska få tjocka i mig massa saker nu när jag är sjuk för när jag blir frisk så är det slut på allt det för då börjar stenhård träning! Beach 2010 vettni!

 

Turkiet - Alanya - 2009




Kommentarer
Postat av: Cia Zikoria

damn vad skönt det ser ut! hade mycket hellre vart där borta i solen än sjuk här i kylan :P

2010-02-15 @ 16:35:26
URL: http://taltratt.wordpress.com/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0