Bomullshandskar

Jag har kommit på efter att jag läst Lindas sminkblogg att jag måste köpa bomullhandskar. För att jag har fått väldigt torra nagelband och händer. Usch, inte fräscht nånstans :(

Därför ska jag köpa bomullshandskar som man kan köpa på typ H&M eller apoteket, ja lite varstans. Så ska man smörja in händerna (man kan även ha på fötterna) rikligt och sen sätta på sig handskarna och ha på dom över natten sen så är händer (eller fötterna) jättemjuka när man vaknar :)

Man ska helst inte använda plasthandskar då huden inte får nån luft och kan andas och då kan man lätt få svamp och det är väl kanske inte så mysigt :/

Btw, läser ni inte Lindas sminkblogg (länk överst på sidan) så gör det! Hon gör så grymt snygga sminkningar och man får massa bra inspiration av henne! Plus att hon själv är grymt snygg! HISS!!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0