satans kyla!

Äntligen är jag hemma! Slutade halv 4 men kom inte hem förräns nu! Det är ju så jävla kallt ute så bilen ville inte starta när jag skulle åka från jobbet så där satt jag frusen som en isglass och trött som ett as och ville bara heeem! Aja, ringde iaf Heikki och brorsan och som vanligt ställde dom upp och kom och hjälpte mig.

Tydligen så blir bilbatteriet mkt dåligare när det är så här kallt och när jag åkte till jobbet imorse så satt jag på musik, stjärtvärme m.m m.m vilket drar en jäla massa batteri så det fanns inge kvar för att starta bilen när jag skulle hem :(

Men med Heikkis, brorsans och startkablarnas hjälp så sitter jag nu här hemma i den varma soffan och myser :)
- TACK ska ni ha ♥


Nu ska jag chilla tills typ 6 då det blir gym sen simning :)

tjatja

 

kan ju säga att dagar som dessa så saknar man dagar som den här här ovan extra jääävla mycket!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Ohja de är de :)

de där ser ju bara sååå härligt ut

2010-12-02 @ 17:28:39
Postat av: liindblaads

Ohja de är de :)

de där ser ju bara sååå härligt ut

2010-12-02 @ 17:28:45
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Sv: Idag mår jag mycket bättre och varit i skolan.

Just nu kollar jag på Freiends och vilar ändå :)

2010-12-02 @ 18:20:56
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0