polis polis potatisgris

Idag har jag jobbat och det va riktigt trevligt! Har rättat lite matteböcker idag och det va kul, haha! Men dock va det min sista dag i skolan idag...för nu iallafall och det känns jättetråkigt för jag trivdes verkligen jättebra! Funderar om man kanske skulle plugga till lågstadielärare? Hmm...det är definitivt ett alternativ :)

 

Såhär såg det ut för mig imorse när klassen hade gympa :)

 

Efter jobbet va jag med Sandra en sväng och när vi kom hem till henne såg vi att det va världens pådrag utanför huset mittemot  henne. Typ ett tiotal poliser som stod där och som gick ut och in genom huset och stog och prata med två-tre killar som dom senare visiterade och tog med i bilen efter ett bra tag. Vi stog och glodde i fönstret hur länge som helst, nyfikna som vi är. Haha. Jag undrar vad fan som hade hänt! Inte står det nåt på polisens hemsida heller... Hmm ...

 

 

 

Här står dom breve bilarna närmast och visiterar dom

 

 

snutar, snutbilar och civilbilar. Mycket intressant att titta på...bara popcornet som fattades


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0