på promenad

Shohuhu!

Sitter i soffan och tar det lilla lugna. Tänkte klämma i mig en macka och ta mig en kopp te snart också och kolla om det går nå bra på tv. Tidigare va jag och solade med Becka som jag inte träffat sen i somras eftersom hon annars är i England och pluggar och det va riktigt trevligt att ta igen lite! :)

Tänkte jag skulle lägga upp nån bild från igår när jag gick Linjan med Rocky. Riktigt myys var det för vädret var verkligen på topp!


 

 

 

Rocky är sur för att mamsen stannar och ska ta massa kort!


Kommentarer
Postat av: julia:)

har inte kikat in din blogg på ett bra tag nu, elelr kommenterat din blogg !

men häär kommer en kommentar i allafall riktigt fiin hund ! :)

2010-12-29 @ 01:12:28
URL: http://juliiakraantz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0