nyår + hund

= ingen bra kombination!

Jag va nyss ute med Rocky för sista gången ikväll...ja ni hörde rätt...klockan är bara 18.00 typ och min hund kommer inte få komma ut nå mer idag. Men tro mig, det vill han inte heller. Rocky är en pitbull på 35kg så det är inte det lättaste när han blir livrädd när dom smäller smällare och raketer att hålla i honom :) Vi va som sagt nyss ut och det gick väl ganska bra. Lite smällare som small och han gjorde vissa tappra försök att fly hemåt men jag behöll lugnet och bestämde att vi gick lite till. En liten kiss släppte han iaf så det är bra :)

Nu får han ligga inne och ta det lugnt hela kvällen/natten tills alla fyrverkerier har avtagit. Fyfan, nu har jag skrivit sådär mycket igen...skulle kunna skriva en bok.

GOTT NYTT ÅR
iallafall, ifall jag inte skriver mer idag :)




Kommentarer
Postat av: rah

fin hund =)

2011-01-01 @ 18:57:53
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: sarah

aaa =)

2011-01-02 @ 22:17:54
URL: http://klarah.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0