lucia?

Jag är lite efter för kom typ på för nån timme sen bara att det va Lucia idag. Tror nog att det är för att jag har siktet inställt på julafton :) Åååh, vad jag längtar alltså! Massa god julmat hos min älskade familj! och bara umgås ♥

Usch, nu sitter jag i soffan och känner mig allmänt fet och äcklig för att jag alltid ska äta tills jag nästan spricker! Why liksom? Varför inte bara äta tills man blir mätt sen inte äta? Inte så svårt kanske.. eller jo, om man heter Jennie.

Aja, vet inte riktigt vad jag ville komma med. Hade bara tråkigt liksom. Men stay tuned så ska jag tipsa om två filmer. Ciao .


 

Slänger in en bild på Sandra från när vi va på Mainers julfest förra helgen eller vad det va :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-14 @ 22:26:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0