lite text

Hej!

Vet att jag lovade en resumé eller vad man ska kalla det om mina 2 blogglösa dagar men har inte orkat leta fram sladden till iphonen så jag kan lägga över lite bilder :( Så det kommer förhoppningsvis upp på torsdag. Imorgon blir det snålt med bloggande för då kommer jag vara i Stockholm hela långa dagen och julshoppa och kolla på hockey i globen :) Ska bli skiiitkul! Det kan hända att det kommer upp en liten videoblogg på morgonen om jag hinner och ar lust :)

Nu ska jag äta lite sen måla naglarna för jag tvivlar på att jag kommer orka med det imorrn. Kanske visar en bild på hur det blev sen. Puss



Rocky ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0