kvällens mat

Okej, jag åt för typ 2 timmar sen kanske...eller jag vet inte. Sitter iallafall vid datorn och letar jackor. Jag skulle så gärna vilja ha en marinblå canada goose jacka, lång modell. Men helvete va dyra dom ska vara! Det är helt sjukt! Så försöker kolla runt lite om det kanske finns någon liknande jacka som inte kostar multum. Ska jag spara ihop till en sån lär det ju bli sommar innan man har råd och då känns den ju kanske inte lika välbehövlig längre?

Eller kanske skulle starta en välgörenhetsfond för mig själv?

 

Potatisklyftorna i ugnen. Vi provade nåt nytt och det blev potatisklyftor med sourcreme and onion smak. Hel okej :)

 


Till det blev det lövbit. Smaskens! Fräscht flott det ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejdär! Hoppas du haft en trevlig fredagskväll? :)

2010-12-17 @ 23:17:12
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0