jobbajobbajobba

hela dagen lång! Jobbade från 09.00 - 18.30 idag sen har jag bara slöat. Jag vet, då hade jag kunnat blogga också men har inte haft nåt speciellt att blogga om så jag lät bli. Hade egentligen inte tänkt blogga nåt idag men fick lite dåligt samvete så ett inlägg kan jag väl iaf kasta in :)

Sitter och kollar på CSI nu men ska snart ut med Rocky sen sooova. Imorrn blir det att gymma stenhårt med Frojdan iallafall!

Ska göra en lista imorrn på alla skor jag har tänkt att köpa inom en mkt snar framtid också :) Kan bli kul!

Kyss

 

Drömmer mig bort....bild från när jag och Daniel va på Kreta :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara när jag var riktigt liten med andra lucior samtidigt.

Vad tycker du är viktigast; att Lucia är snäll eller att hon ser bra ut, eller lite ut av varje?

2010-12-16 @ 02:23:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0