God jul!

Jag ber verkligen om ursäkt för den usla uppdateringen såhär under julen. Men jag har faktiskt haft lite annat att göra :) Nu blir det bara ett snabbt inlägg för att berätta att jag inte glömt er utan bara har njutit av min underbara jul! Imorgon ska jag försöka blogga en massa :)

OCH! ... ni har väl hört om julklappen från blogg.se? Jo, för er som inte vet, en blogg.se app till iphone vilket förhoppningsvis innebär att man kan blogga ordentligt med mobilen, lägga upp bilder m.m :) SKITbra! Så då kommer det bli extra massa inlägg!

Nu ska jag dricka mitt te som jag har kokat upp med min nya vattenkokare som jag fick från familjen ♥ Det kommer nog smaka eeextra gott! :)

Ska även visa upp lite nya kläder som jag har köpt.. dock kommer det inte upp nå bilder från julen förutom nåt från matbordet för jag har heeelt glömt att ta kort! Jag skäms :( fy mig! menmen, vi hörs mer imorrn, pusspuss!



gammal bild men den får duga :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Vinnaren av veckans blogg är utsedd, ta en titt om det blev du. :)

2010-12-26 @ 23:37:06
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0