Derma Seta

Nu har mamma och lillasyster varit här och lämnat min sena julklapp och även stannat för en fika vilket var riktigt trevligt ♥

Jag tänkte bara slänga in det här inlägget sen testa mina Derma Seta och se om det är något som funkar överhuvudtaget. Men jag hoppashoppas!

 

Fika med te, chokladbollar, julmust (till Sofia) och pepparkaka :)

 

 

Min Derma Seta med tillbehör :)

 

Nu ska jag testa den sen måste jag informera mamma om den funka eller ej för hon beställde en till sig själv också :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej..

har haft min i ca en vecka och gillar den mycket..

måste dock läsa bruksanvisningen och göra cirklar med den för att få bort håren..första gången tar längre tid för att få bort håren men sedna går det väldigt snabbt och bena blir lena..gör det ca efter 2-3 dagar..älskar också fotfilen :)...ansiktsrengöringen använder jag också till ta bort smink..huden blir jätte len...har nu beställt ett extra gäng refiller för man vet ju inte hur länge det finns för fsg..det kostade ju bara 99:- för 50st annars 299:-..

ha det bra!! hoppas du också blir nöjd :)

häls/Jeanette

2011-01-03 @ 16:02:22
Postat av: Anna Larsson

Var köpte du så billiga refiller till din derma seta?

2011-01-25 @ 07:30:46

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0