Derby i globen

Här kommer lite bilder och en film från när jag va i globen den 22 december och kollade på AIK när dom mötte Djurgården. Tyvärr så förlorade AIK men dom kommer möta varandra fler gånger och då kommer gnaget att krossa :) För det har dom ju gjort dom senaste två gångerna innan den här omgången då! muhaha.

Det va dock en jävla massa slagsmål i både AIKs och Djurgårdens klackar. Sen bestämde sig Djurgårdarna för att ta sig över till oss så det blev en jävlans kalabalik. Men men, det va roligt iallafall :)

Här kan ni gå in och kolla på en artikel om det och sen massa bilder. Bland annat på prins Daniel, alltså kronprinsessan victorias karl som va där (han är AIKare :) )

jag utanför Globen :) i den vackra svartgula sjalen!

 

 

 

 

 


 

Här är en video från tifot när vi sjunger :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0