December 2009

Tänkte resumera (eller vad man säger) december förra året men såg att jag va väldigt dålig på att blogga då men ska iallafall visa lite vad som hände då :)

Jag tog svinsprutan! Så nu kan jag aldrig bli en gris..

 

Vi fixade och donade i lilla hallen :)

 

Jag åt massa Ben&Jerrys :) (Saknar mina skitsnygga naglar jag hade då) men nu tycker jag det känns onödigt att betala 400 i månaden för naglar.

 

Jag hejade på Erik i IDOL, haha! Vann gjorde han ju också :)

 

Ja, det va typ allt jag hade att komma med men ett annat nyårslöfte (besides det om att jag ska börja träna som en toook!) är att jag ska börja blogga som en toook :)

 

 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0