Sjuk i huvudet!

Är precis vad jag är. Usch, tvi blä!

Imorgon är det tänkt att jag ska åka ut till Sundbo och sova hos min kära vän Jenny och hennes 4 månaders lillkille Elias men om jag är sjuk (har ont i huvud och hals) så är det ju inte så smart ifall jag smittar honom. Såå, jag tänkte försöka bli frisk tills imorrn...


Kom nyss hem från svärmor där vi käkade mat och satt och glassa på balkongen, myys :)

Mina bleka ben :(

 

 

Rocky kikar lite..

 

 

Ni får ursäkta mina kassa mobilbilder men orka bära runt på kameran liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ok:D Jag tänker göra en topp 5 lista sen när jag får tid, över städerna som flest bodde i!

Allt bra med dig idag?:D

2010-08-23 @ 16:17:00
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Nu är vinnaren av dagens blogg fram lottad. Gå in och titta om det blev du :)

2010-08-23 @ 16:19:27
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0