Väldigt gamla bilder på moi

Kikade igenom en kompis BDB och hittade massa gamla bilder på mig sen 2005. Haha, fyfan så man såg ut, alltså vissa bilder.. ojoj, vill inte ens prata om det. Har försökt förträngt det men nu kom det tillbaka :D Haha, thank god i have changed! (inte alla bilder men alltså vissa var riktigt hemska så dom får ni inte ens se)


Nostalgi...

Haha fjortisfest vid simbadet.


18-årsfest ute vid Hedkärra-sjön :)


Fest hemma hos Hanna.


18-årsfesten vid Hedkärra-sjön.


Ida fyller 18. Ida och jag.


Idas 18års fest. Millan, jag, "Berit", Ida och Fia. BRUNETT SÅ HETT!


Ja och älskade Millan. Saknar våra tider hjärtat. ♥


Jag utanför en pizzeria i Västanfors. Så klart med Millan.


Jah och Millan målade oss lite på skoj :)


Blev inte resultatet bara såå snyggt ?


På fest i Norberg :) Haha, så snygg jag är.. *host*


Myskväll med Millan, och massa kareaoke (stavning).


På Club Zebra i Västerås. Kommer inte ihåg namn, jag, Nella och Millan.


Puss på Millan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk vad fin du är, sötnos! Tänk att du är min, och att du dessutom är lika vacker på insidan som på utsidan! Du och Sofia är universums bästa döttrar! Kram, mamma

2009-09-24 @ 19:22:24
Postat av: millan

haha vilka oldies! men det var tider det! Puss på dig med jempie!

2009-09-25 @ 06:19:03

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0