Pics from the party

Blev några bilder på festen iallafall. Dock blev det ingen bra bild på mig, men kan lägga upp en iallafall kanske. Jag tog knappt nå bilder alls med min kamera, men det fixade tydligen flera andra som fick min kamera i sitt grepp :D och tur var väl det ?


Usch, jag ser hemsk ut. Ser även ut som om jag är pissnödig. Kanske jag var.


Frida! Fick en så fin tårta!! Tack ♥


Sandra och Fia.


Sandra, Fia och Jonna.


Fia porr


Emma såg ut som dracula. Fattades bara vassa hörntänder och lite blod så hade det varit komplett!


haha jag ser ut som ett mongo!


Fritta!


Ewe gömd bland Fias oh Frittas hår :)


Tårtan jag fick av Emma och Frida, men tros dock att det bara var Frida som jobbade med den. Hehe, menmen, det står JEMPA 21 !! :) Tack så mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0