Kväller

Sitter i soffan med laptopen i knäet och funderar på att gå och lägga mig. Tänker även på att jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen. Jag mena, såhär kan jag ju inte hålla på? Men jag måste ändra min design..då blir det nog roligare..behöver nåt nytt och fräscht! Satt och fixa lite med en ny idag men det blev inget jag blev nöjd med så får hitta på nåt annat.

Jag och Ewe var ju på innebandy i Skbg idag och kolla på KAIK-Kolarbyn. Kolarbyn vann med 6-5 men KAIK var ju värda vinsten. Fyfan vilken match alltså! Så jävla rolig! KAIK låg under med 5-2 men kom ifatt till 5-5..det bara small..spruta in mål. Haha :) Ewe höll på Kolarbyn först men ändrade sig efter ett tag :D hahaha. Jag höll såklart på KAIKEN eftersom min älsk spelar där :P

 

Ewe o Jempa (jag)




Kommentarer
Postat av: Julia

http://www.fannystaaf.se/2009/september/veckans-blogg-deltavling-3.html#comment - rösta gärna på mig :) jag gör detsamma för dig när du är med i en veckans blogg :)

klicka på länken och skriv sedan i kommentarsfältet "blogg 9. gulljull"



Tack på förhand :)

2009-09-29 @ 23:43:07
URL: http://gulljulls.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0