I think I had a little bit to much

Jorå, lite kanske. Blev ju fest igår med Ewe och massa annat folk. Det var riktigt kul och jag och Ewe var riktigt drygfulla, haha :D Vi va på förkrök hos Tony sen blev det vidare till Dickens där det var riktigt mycket folk...och poliser! Det liksom kryllade. Aja, som om inte det var nog så drog vi till Mainers där vi spelade biljard, kastade pil och fick i oss lite för mycket. Men lika glada var vi för det, men gladast var nog bartendern...

Sen ringde vi Taxi som vi satt och vänta på aslänge så vi fick lov att ringa och fråga vart fan han var nånstans. Nääe, men det skulle bara ta 10 min sen skulle han komma, efter en halvtimme ringde vi igen, näe men då var den jävla idioten påväg till Norberg så vi var tvungna att vänta tills han kom tillbaka. Han kunde ju dra åt helvete tyckte vi så Ewe ringde en polare som kom och skjutsa hem oss.

Men jag hade en riktigt kul kväll iaf!


Såhär såg jag ut när jag gick hemifrån till Ewe.


Sen blev det klädbyte då jag låna detta snygga linne av Ewe <3


Rökpaus.


Sen drog vi upp till Tony, och dit kom även Cassieprutt sen också :)


pussss


Tony och Cassen :D haha snyggcassen!


Tony, Cassen och hennes karl Ien.


Haha en riktigt full Ewe i väntan på Taxi klockan 5 på morgonen.


En ännu fullare Jempa i väntan på Taxijäveln som aldrig kom!
haha den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0