Hissar/dissar listan!



Alanya

Ska ni åka utomlands, åk till Alanya i Turkiet! Sånt jävla härligt ställe! Så lär ni bo på Cleopatra sidan också :) Om ni vill ha det lugnt och mysigt vill säga, vill ni ha partyparty ska ni bo på östra sidan :) Hursomhelst, Alanya är heeelt underbart! Vill ni gå till en bra, rolig och underbar restaurang går ni till "Happy Days". Underbara människor och allt! ♥

Löpband


Orkar inte gå till gymmet, orkar inte, orkar inte...så låter jag för det mesta. Men har tänkt att skaffa ett löpband för då VET jag att jag kommer springa på det där jävla bandet minst en timme varje dag! Lovely!

Onlinepizza.se

Förstå vad skönt när man inte har några kontanter hemma, vilket jag oftast aldrig har. Det är bara att gå in på nätet, beställa precis vad man vill ha och sedan plingar det på dörren och där står pizzabudet. Så är det bara att ta emot pizzan utan att betala eftersom betalningen redan är gjord :) Man kan även "baka sin egna pizza", genom att lägga på det man själv vill ha..haha, finnemang :) MEN, det kostar typ 40 kr extra när man beställer online =/


 

Arbetsförmedlingen

Eller rättare sagt arbetsförnedringen! Vem får jobb genom dom egentligen? Visst, man kan få en liten skjuts men inge mer än så. Dom har konstiga regler och är helt enkelt bara dumma i huvet!


Kommentarer
Postat av: jennie

Löpbandet och alanya håller jag verkligen med om=)

2009-09-19 @ 22:27:47
URL: http://theresemamma.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0