Helgjobb

Sitter på jobbet nu och har lunch :) Fint de. Jobbar imorrn med så får inte vila upp mig förrän nästa helg. Menmen.. :) Lär skynda mig hem idag för vi har seriepremiär idagi innebandyn. Dock ska jag inte vara med. Dels för att jag jobbar och dels för att jag inte har tränat nånting så då får man inte vara med...såklart :)

Men grejen är att matchen börjar klockan 14.00 och slutar klockan 15.00 !! I Norberg dessutom så det tar kanske 10 min hem med bilen då. Hinner se en bit av sista perioden iaf :) Vi spelar mot IBK rutin. Dom är bra. Men sist vi spelade mot dom hemma i förra säsongen så gjorde jag 5 mål..thihi :) Det var roligt! (jag tror iallafall det var IBK rutin)

Jaja, nu ska jag sluta skriva skit.. bye 

Kommentarer
Postat av: caroline

Nu har jag lagt upp bilder från min shoppingrunda. Hittar du något du gillar? (:



kram caroline.



2009-09-26 @ 20:08:22
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0