Godmorgon ?

Men nej, jag har inte precis vaknat!

Har faktiskt kollat lite på fotboll och käkat tekaka med stekt ägg, mmm! Men gick upp halv 3 så det va ganska sent, men jag har inte sovit ut på jävla länge så det här behövde jag. Iofs kom jag inte i säng förrän vid 07 imorse men somna i soffan inatt så blev väckt av Daniel när han satt på film så sov ju ändå några timmar på natten där....intresseklubben antecknar.. ? Det där var nog höjden av onödigt vetande. Menmen... whatever.


Nu är det en vecka kvar tills jag fyller 21
så det är väl blandade känslor på den biten. En bra sak är ju att jag faktiskt får en anledning att festa, vilket känns fint. Vet dock inte vad man ska hitta på, men det löser sig. Jag är ju liksom omringad av alkoholistvänner ;) Haha, skoja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon:D

2009-09-07 @ 09:22:26
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0