En dag på stan.

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har inte varit hemma då jag varit och luffsat runt nere på stan heela dagen lång, eller iallafall tills nu :) Har köpt nya hörlurar till min mp3 då jag lånat ut den för mycket så dom gamla har gått sönder..men nu är det slut med utlånandet :) Höhö.. köpte även massa käk, glass och hundben :)

Nu ska jag färga håret på Emma. Hon är väldigt svart i huvet nu så vi ska testa blondera två gånger sen färga brunt. Kan bli mycket intressant att se hur det kommer att gå :D Det fanns ju tyvärr ingen avfärgning på affären så det fick bli blondering istället..

Blir det bra så tar jag en bild sen :)

Puss på er!


Såhär mörk är hon i håret nu iallafall..totally blaaaack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, med mig är det bara bra. Vad gör du då?

2009-09-23 @ 16:54:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0