Dags att rå om sig själv lite

Jajemen, det är dags för den berömda time-for-myself tiden :) Hehe.

Har nyss duschat så nu ska jag noppa ögonbrynen, sedan färga dom, lägga ansiktsmask och bara mysa. Fick nån finne när vi var i Turkiet pga att jag var insmord i feta oljor och lotion hela tiden och jag svettades heeela tiden :) Hehe, va ju liksom 30+ i skuggan varje dag så det tog på hyn, och på mina krafter :) Men underbart var det...jaja nog om det.



Imorgon ska jag kanske köpa en jättefin stor spegel, men vi får se om den finns kvar. Gissa vart jag ska köpa den ? Joo, pickaboo, haha det ni. Men den va riktigt fin :) Behöver verkligen en stor spegel till hallen.


Jaja, här har ni mig nu iaf, nyduschad och frääääsch. ---->

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Adress till din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0